Lad mig præsentere Kanin-Sine

Det er Oskar, der er kommet på navnet…

Så blev jeg færdig med den lille Miffy-kanin til lillesøster! Den ligner godt nok overhovedet ikke den fra opskriften, selvom jeg har forsøgt at følge den fuldstændig til punkt og prikke. Hun er blev lidt skæv med drejet nakke. Men pyt, hun er sød og nuttet – og jeg er sikker på, at Sine ikke binder mærke i det lige i den første tid!

Jeg har fulgt Lityfas opskrift på Miffy – nem at gå til og nem at forstå. Men for pokker det er hårdt hænderne/fingrene at lave de forskellige små dele, der skal fyldes og sys på eller sammen, sammenlignet med de lige flader jeg har lavet indtil nu. 

 

Jeg har lovet Oskar en robot, det bliver næste projekt, eget design med inspiration fra billeder – så jeg fortsætter lidt med de små nørklerier!

Skriv et svar

